Onlar mutlu olsun diye...

23 Ekim 2012

Üşüdüm Üşüdüm Daldan Elma Düşürdüm

Üşüdüm üşüdüm daldan elma düşürdüm
Elmamı yediler bana cüce dediler
Cücelikten çıktım Mıstıkgile gittim
Mıstık hasta çorbası tasta
Canı ister pasta kalk gidelim dansa
Dansta yersin pasta

Bu tekerlemeyi bebeğinizin ilk aylarından itibaren söyleyebilirsiniz. Yürümeye başladığı yaştan itibaren ellerinden tutarak şarkı eşliğinde resimdeki gibi döne döne yürüyebilirsiniz. Söylerken sesinize coşku katmayı, eğer sadece söylüyorsanız çeşitli el kol hareketleri eşliğinde söylemeyi tercih edin.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Bebekler İçin Oyunlar
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top