Onlar mutlu olsun diye...

22 Kasım 2012

Küçük Ayşe

Küçük Ayşe küçük Ayşe
Napıyorsun bana söyle
Bebeğime bakıyorum
Ona ninni söylüyorum


Lay lay lay laaay lay lay lay lay
Lay lay lay laaay lay lay lay lay


Küçük asker küçük asker
Napıyorsun bana göster
Tüfeğime bakıyorum
Ona mermi takıyorum

Lay lay lay laaay lay lay lay lay
Lay lay lay laaay lay lay lay lay

Bu şarkıyı söylerken ben kızımın adını ekleyerek ilaveler yapıyorum. Mesela şöyle
Küçük Dila küçük Dila
Napıyorsun söyle bana
Yemeğimi yiyiyorum
Annemi hiç üzmüyorum
------
Bıcı bıcı yapıyorum
Misler gibi kokuyorum
-----
Dişlerimi kaşıyorum
Boğazımı kolluyorum
----
gibi siz de uydurabilirsiniz.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Bebekler İçin Oyunlar
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top