Onlar mutlu olsun diye...

22 Mayıs 2013

Baby On The Bus (Bisiklet Çevirme Oyunu)

Bebeğiniz dis dunyayi algilayip tepki vermeye basladigi donemde, ona hem egzersiz yaptiracak hem de eglendirecek oyunlar oynayabilirsiniz.

Bebeginizi bir battaniye uzerine yatirin ve resimdeki gibi ayaklarini bisiklet cevirir gibi hareket ettirin. Bu esnada bir sarki soyleyebilirsiniz. Bu yazilari cevirdigim Fisher Price'in sitesinde Baby on the Bus sarkisi onerilmis. Bu sarkiyi youtube dan bulup dinleyebilirsiniz veya kendiniz baska bir sarki soyleyebilirsiniz.


The wheels on the bus go round and round,
Round and round, round and round,
The wheels on the bus go round and round,
All through the town.
The people on the bus go up and down.
(bebeginizin kollarini yukari asagi kaldirin)
The wipers on the bus go back and forth.
(bebegi bir saga bir sola dondurun)
The horn on the bus goes beep, beep, beep.
(bip derken bebegin burnuna dokunun)

Bu oyun bebegin motor becerilerini gelistirir, dinleme - iletisim becerisine katki yapar, merak ve guven duygusunu gelistirmeye yardim eder.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 yorum

  1. Blogunuzu yenı kesfettım benı de 2 oglum var ve yaptıklaırmız yazmaya calısıyorum ama bebekler ıcın pek bırsey gelmıyordu aklıma

    hemen takıbe aldım sıtenızı bana da beklerım sudagidan.blogspot.ch

    YanıtlaSil
  2. süper bir blog. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    http://www.bakbuharika.com/

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten bayıldım. Harika blog harika oyunlar

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten bayıldım. Harika blog harika oyunlar

    YanıtlaSil

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Bebekler İçin Oyunlar
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top